Skifitness

OP EEN GEZELLIGE MANIER WERKEN AAN JE CONDITIE?
Bij Skifitness trainen we iedere week onder vakkundige leiding (vaak met muziek) met veel enthousiasme in de zaal. We doen verschillende oefeningen voor buik, billen, benen, rug en ook voor schouders en armen. Afwisselend en dynamisch. Een prima manier om je voor te bereiden op de wintersport.
Het seizoen loopt van begin oktober tot begin april, zodat je zomers weer tijd voor jezelf hebt.

Kom eens kijken of proeftrainen op dinsdagavond van 19:45 uur tot 20:45 uur.

Skifitness is een activiteit van de SKICLUB OOST GELDERLAND. Als je lid bent mag je ook meedoen met allerlei andere activiteiten.

De cursus bouwt een algehele conditie op en is bedoeld voor deelnemers van elk niveau.
Plaats: Gymzaal Kleurrijk in de wijk Dichteren
Willy Brandtplein 8
Doetinchem
Dag en tijd: Dinsdags van 19:45 tot 20:45 uur
Eerste training: begin oktober
Laatste training: begin april
Leeftijd: Vanaf 12 jaar
Cursusgeld: 75,00 per jaar

* De lessen worden gegeven door bevoegde docenten. Deelname is uiteraard geheel voor eigen risico; voor niet geoefende personen kan het raadzaam zijn vooraf overleg te plegen met de huisarts

* Om aan de trainingen deel te kunnen nemen moet u lid van de vereniging zijn. Nieuwe leden kunnen gratis een proefles volgen. Het bestuur houdt zich het recht voor bij een gering aantal deelnemers het aantal lessen te bekorten.