Jaarlijks organiseert de skiclub een korte wintervakantie naar een bekende ski-regio in Oostenrijk. Daarbij kiezen we voor een wintersportgebied waar zowel de skiër, de snowboarder, de langlaufer als de wandelaar zijn hart kan ophalen. Gedurende vier volle dagen kunnen we genieten van onze favoriete sport. Sfeer en gezelligheid spelen een heel belangrijke rol en daar houden we bij de hotelkeuze ook rekening mee.
De combinatie van samen buiten actief bezig zijn en de gezelligheid zowel overdag als 's avonds maakt de reis tot een regelrecht club-succes. Veel deelnemers kijken er vroegtijdig naar uit.

We reizen per luxe touringcar, die tijdens deze vakantie ter beschikking blijft van de groep. Dat betekent dat we 's morgens naar en 's avonds van de pistes worden opgehaald. Zo bepalen we zelf in welk ski-gebied of plaats we gaan skiën en kunnen zo optimaal gebruik maken van de sneeuwcondities en de wensen van de deelnemers.
Samengevat een reis die niet meer is weg te denken bij onze leden en een vast onderdeel is geworden van onze "winteractiviteiten".
(zie foto's)