Onze bevoegde docenten geven ieder clubseizoen (september tot april) wekelijks trainingen; zowel binnen als buiten. Onder hun deskundige leiding werken de deelnemers aan de conditie. Zowel de beginnende als de meer geoefende sporter is bij onze club aan het goede adres.

Als deelnemer bent u aan niemand iets verplicht, alleen aan uzelf, maar het samen zijn en het samen doen werkt stimulerend en uitdagend.
Sportiviteit en gezelligheid gaan hand in hand.

We organiseren vier trainingen.

Binnen: Skifitness
Deze trainingen zijn op dinsdagavonden in de gymzaal van het Kleurrijk in de wijk Dichteren te Doetinchem.

Buiten: Trailrunning (hardlopen door het bos), Actief Wandelen, Nordic Walking.
De buitentrainingen (met oefeningen) vinden zondagsmorgens plaats in de Montferlandse bossen vanaf uitspanning 't Peeske te Beek.

De trainingen duren 1 uur.

Klik op een van de onderstaande trainingen voor meer informatie.

Skifitness
Trailrunning