Actief wandelen

Bij het actief wandelen wordt stevig gewandeld. Dit wordt een drietal keer onderbroken door opbouwende ( en afsluitende) oefeningen.
Plaats: Bosrestaurant 't Peeske
Peeskesweg 12
7037 CH Beek (gem. Monferland)
Dag en tijd: Zondags van 10.00 tot 11.00 uur
Eerste training: september
Laatste training: april
Leeftijd: Vanaf 12 jaar
Cursusgeld: 55,- per jaar

* Bij twijfel over doorgang bij extreme weersomstandigheden kunt u contact opnemen met een van de bestuursleden.

* Tijdens feestdagen zullen geen trainingen plaatsvinden indien deze op zondag vallen.

* De lessen worden gegeven door bevoegde docenten. Deelname is echter geheel voor eigen risico; voor niet geoefende personen kan het raadzaam zijn vooraf overleg te plegen met de huisarts

* Om aan de trainingen deel te kunnen nemen moet u lid van de vereniging zijn. Nieuwe leden kunnen gratis twee proeflessen volgen. Het bestuur houdt zich het recht voor bij een gering aantal deelnemers het aantal lessen te bekorten.